USEIN KYSYTTYJÄ KYSYMYKSIÄ

Tältä sivulta löydät vastauksia meiltä useimmin kysyttyihin kysymyksiin.

Mikäli sinulla herää jotakin kysyttävää johon et löydä vastausta, voit aina olla meihin yhteydessä.

TILAAMINEN

Kuinka saan tilausvahvistuksen?

Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostiisi saapuu tilausvahvistus sekä vahvistus maksusta. Mikäli tilausvahvistusta ei näy sähköpostikansiossasi, kurkkaathan, ettei tilausvahvistus ole vahingossa eksynyt roskapostikansioosi. Mikäli vahvistusviestiä ei löydy sieltäkään, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse info@woofshop.fi.

Huom! Tilausvahvistuksen saapumiseen saattaa mennä hetki, joten odotathan sen saapumista rauhassa.

En saanut vahvistusta maksusta. Menikö tilaukseni läpi?

Mikäli et saa vahvistusta maksusta sähköpostiisi, maksutapahtumasi on epäonnistunut. Jos maksutapahtumasi epäonnistuu, voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen sähköpostiisi saapuu vahvistus maksusta sekä tilausvahvistus. Kurkkaathan, että vahvistusviestit eivät ole eksyneet roskapostikansioon. 

Mikäli tarvitset apua tilauksesi kanssa, voit olla meihin yhteydessä sähköpostitse info@woofshsop.fi.

Onko ostoskori varaava?

Ostoskorimme ei ole varaava, joten tuotteen saatavuus tai hinta saattaa muuttua sillä aikaa, kun ostos on ostoskorissa. 

Voinko muuttaa tilaustani tai lisätä sille tuotteita?

Kun tilaus on tehty, et valitettavasti voi itse muuttaa tai lisätä tilaukselle tuotteita. Mikäli haluat muuttaa jotakin tilauksellasi, voit olla meihin yhteydessä info@woofshop.fi. Jos tilauksesi on jo käsitelty tai käsittelyssä, emme voi enää muuttaa tilaustasi.

Emme valitettavasti voi lisätä tuotteita tilauksellesi jälkikäteen turvallisuussyistä. Jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty tai se ei ole vielä käsittelyssä, voit tehdä uuden tilauksen tuotteista jotka haluat samalla toimituksella. Olethan tätä ennen yhteydessä meihin sähköpostitse info@woofshop.fi. Saat paluuviestillä ohjeistuksen kuinka toimia.

Voiko tilauksiani yhdistää?

Mikäli olet jo tehnyt useamman tilauksen eikä tilauksesi ole vielä käsitelty/käsittelyssä voimme pakata useamman tilauksesi samaan pakettiin. Olethan yhteydessä info@woofshop.fi. 

Emme valitettavasti voi yhdistää tai muuttaa tilausten maksuja kirjanpidollisista syistä.

Tilaukseni toimitustiedot/yhteystiedot ovat virheelliset. Voinko muuttaa niitä?

Asiakas syöttää toimitus- ja laskutustiedot tilauksen yhteydessä kassalla sekä vastaa itse niiden oikeellisuudesta. Mikäli huomaat, että tietosi on syötetty virheellisesti tilauksesi yhteydessä olethan viipymättä yhteydessä sähköpostitse info@woofshop.fi.

Minne alennuskoodi syötetään?

Etukoodin voit syöttää kassalla maksutavan valinnan jälkeen "tilaus ja vahvistus" -kohdassa. 


TOIMITUS

Milloin tilaukseni saapuu?

Kun tilauksesi lähtee meiltä matkaan, saat sähköpostiisi vahvistuksen. Vahvistus sisältää paketin seurantakoodin jonka avulla voit seurata lähetyksesi matkaa. Toimitamme tuotteet normaalisti 2-5 arkipäivän kuluessa. Mikäli toimitusajoissa on tilaushetkellä suurempia poikkeuksia mainitsemme niistä erikseen verkkosivuillamme sekä ostoskorissa. Pakettipalveluiden tarjoajien toimitusaika on normaalisti 1-3 arkipäivää. Toimitusajoissa saattaa olla viivettä sesongeista, kampanjoista tms. riippuen. 

Saat viestin pakettipalveluiden tarjoajalta, kun pakettisi on noudettavissa. Mikäli olet valinnut "ilmainen toimitus Turku", saat sähköpostiisi viestin, kun pakettisi on noudettavissa sekä erilliset ohjeet noutoa varten. 

Mistä tiedän mihin noutopisteeseen pakettini menee? 

Pakettisi ohjataan lähimpään noutopisteeseesi. Mikäli haluat toivoa tiettyä noutopistettä paketillesi, voit esittää toiveesi "lisätiedot" -kohtaan kassalla. Emme kuitenkaan voi luvata, että pakettisi ohjataan toivomaasi noutopisteeseen.

Saat sähköpostiisi vahvistuksen seurantakoodeineen, kun pakettisi on lähtenyt meiltä matkaan. Seurantakoodin avulla voit tarkistaa pakettisi noutopisteen. Paketin lopullinen noutopiste voi muuttua pakettipalveluiden tarjoajan toimesta toimituksen aikana. Mikäli sinulla on kysyttävää noutopisteisiin liittyen, suosittelemme olemaan yhteydessä kassalla valitsemaasi pakettipalveluiden tarjoajaan. 

Mitä maksutapoja voin käyttää?

Käytössäsi on Klarna sekä Paytrail -maksupalvelutarjoajien maksupalvelut. 

Voit valita kassalla haluamasi maksutavan Paytrail maksupalveluista

  • Verkkopankkimaksutavat: OP, Nordea, Handelsbanken, Säästöpankki, Oma SP, S-Pankki, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken, Danske Bank
  • Korttimaksutavat: Visa, Mastercard ja American Express
  • Mobiilimaksutavat: MobilePay, Pivo, Siirto ja Apple Pay
  • Lasku- ja osamaksupalvelut: Walley, Jousto ja Op Lasku

tai Klarna maksupalveluista

  • suora verkkopankkimaksu

  • Klarna maksa myöhemmin

Mitä toimitus maksaa?

Toimituskulut lasketaan automaattisesti kassalla tilauksen koon mukaan. Voit valita tilauksellesi toimitusvaihtoehdon kassalla näkyvissä olevista vaihtoehdoista. Toimitus on ilmainen yli 79€ ostoksille.

Toimitamme Postin pakettipalveluilla: 

Pikkupaketti ovelle (Toimitus postiklaatikkoon tai oven taakse) 5,90€ (sis. alv 25,5%)

Postipaketti (Toimitus Postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin) 7,90€-9,90€ (sis. alv 25,5%

Sekä Matkahuollon pakettipalveluilla: 

Matkahuolto XXS-paketti 5,90€ (sis. alv 25,5%)

Matkahuolto -paketti (Toimitus Matkahuollon palvelupisteeseen tai pakettiautomaattiin) 7,90-9,90€ (sis. alv 25,5%)

Lisää toimitusehdoista voit lukea täältä.

Tilaukseni on niin pieni, että se mahtuu kirjekuoreen. Voitteko toimittaa sen kirjelähetyksenä?

Tilauksellesi sopivat toimitusvaihtoehdot ovat valittavissa kassalla. Emme valitettavasti toimita tilauksia kirjelähetyksenä.

Sain viestin, että pakettini on noudettavissa. En ehdi noutaa pakettiani noutoajan puitteissa. Mitä teen? 

Suosittelemme olemaan yhteydessä lähetyksesi pakettipalveluiden tarjoajan asiakaspalveluun. Postin paketille voit halutessasi omakustanteisesti ostaa lisäaikaa OmaPosti -sivultasi (Klikkaa "Lähetyksen seuranta ja ohjaus" -sivulta "Osta lisää säilytysaikaa". 

Matkahuollon paketeille voi rekisteröityneenä asiakkaana ostaa omakustanteisesti lisäaikaa kaikissa lähetyksissä poislukien pakettiautomaatissa olevat lähetykset. 

Unohdin noutaa pakettini. Nyt se on lähetetty takaisin teille. Voitteko lähettää pakettini minulle uudelleen?

Voit tehdä uuden tilauksen verkkokaupassamme. Toimitamme sen sinulle normaalisti 2-5 arkipäivän kuluessa.

Noutamaton paketti palautuu automaattisesti takaisin Woofshopille. Tilauksen tuotteiden summa, josta vähennetään noutamattoman paketin käsittelymaksu 15€ + palautuksesta aiheutuneet toimituskulut, maksetaan asiakkaalle hänen käyttämällään maksutavalla. 

Unohdin noutaa pakettini ja minua on veloitettu noutamattomasta lähetyksestä. Miksi?

Paketin lunastamatta jättämistä ei lasketa palautukseksi tai peruutukseksi. Lunastamatta jätetystä paketista veloitamme automaattisesti 15€ käsittelymaksun sekä palautuksesta aiheutuneet toimituskulut. 

Olemme pakanneet noutamatta jätetyn lähetyksesi käsin suurella rakkaudella juuri sinulle. Noutamaton lähetys on tehnyt pitkän matkan pakettipalveluiden tarjoajan toimesta noutopisteeseen noudettavaksi ja lopulta sieltä takaisin meille. 

Tilauksesi käsittelyyn ja lähetyksesi pakkaukseen on käytetty pakkausmateriaalia, paljon rakkautta sekä aikaa ja vaivaa. Kiitos kun ymmärrät.


VAIHTO & PALAUTUS

Kuinka palautan tuotteita?

Voit tehdä palautusilmoituksen tuotteistasi 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta (noutamisesta noutopisteestä). Huomaathan, että emme vastaanota palautuksia, joista ei ole tehty palautusilmoitusta 14 päivän sisällä. 

Toimi näin: 

  1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse info@woofshop.fi

  2. Lisää sähköpostisi aiheeksi palautus sekä tilausnumerosi. 

  3. Ilmoita sähköpostillasi tuotteet, jotka haluat tilaukseltasi palauttaa. 

Saat paluuviestillä  ohjeet palautukseen sekä tarvittavat asiakirjat palautusta varten. 

Voit lukea lisää palautuksesta täältä. 

Kuinka vaihdan tuotteita?

Tee tilaus verkkokaupassamme tuotteista, joihin haluat vaihtaa. Toimitamme tuotteet sinulle normaalin toimitusajan puitteissa. 

Toimi palautettavien tuotteiden kanssa seuraavien palautusohjeiden mukaisesti:

  1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse info@woofshop.fi

  2. Lisää sähköpostisi aiheeksi palautus sekä tilausnumerosi.

  3. Ilmoita sähköpostillasi tuotteet, jotka haluat tilaukseltasi palauttaa.

Saat paluuviestillä ohjeet palautukseen sekä tarvittavat asiakirjat palautusta varten. 

Voit lukea lisää vaihdosta täältä. 

Voinko palauttaa tuotteita vaikka palautusaika on jo umpeutunut?

Palautusilmoitus tulee tehdä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta (noutamisesta noutopisteestä). Mikäli et ole tehnyt palautusilmoitusta määräajan sisällä, palautusaikasi on umpeutunut ja emme valitettavasti voi vastaanottaa palautustasi. 

Tuotteet tulee olla palautettu 14 päivän sisällä palautusilmoituksesta. Mikäli et ole palauttanut tuotteita ohjeidemme mukaan 14 päivän sisällä palautusilmoituksestasi, emme valitettavasti voi vastaanottaa palautustasi. 

Voit lukea lisää palautusehdoistamme täältä.

Tilaukseni on noudettavissa. En haluakaan tilaamiani tuotteita. Voinko vaan jättää paketin noutamatta?

Noutamatta jätettyä lähetystä ei lasketa palautukseksi tai peruutukseksi. Noutamattomasta paketista veloitamme 15€ käsittelymaksun + palautuksesta aiheutuneet toimituskulut. Mikäli haluat palauttaa tuotteet, suosittelemme noutamaan pakettisi noutopisteestä ja tekemään tuotteista palautusilmoituksen sähköpostitse info@woofshop.fi. Lisää vaihdosta ja palautuksesta voit lukea täältä. 

Valitsin toimitustavaksi "ilmainen nouto Turku". Voinko viedä palautettavat tuotteet takaisin noutopisteeseen?

"Ilmainen nouto Turku" -toimitustavalla tilatut tuotteet palautetaan Postin pakettipalveluita käyttäen. 

Tuotteita ei voi palauttaa noutopisteeseen Prigi Oy. 

Kun haluat palauttaa tuotteita, toimi näin:

Voit tehdä palautusilmoituksen tuotteistasi 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta (noutamisesta noutopisteestä). Huomaathan, että emme vastaanota palautuksia, joista ei ole tehty palautusilmoitusta 14 päivän sisällä. 

  1. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse info@woofshop.fi

  2. Lisää sähköpostisi aiheeksi palautus sekä tilausnumerosi.

  3. Ilmoita sähköpostillasi tuotteet, jotka haluat tilaukseltasi palauttaa.

Saat paluuviestillä ohjeet palautukseen sekä tarvittavat asiakirjat palautusta varten. 

Voit lukea lisää palautusoikeudestamme täältä. 


TUOTTEET

Minulla on kysyttävää tuotteesta tai koosta. Kuinka voin ottaa yhteyttä?

Autamme sinua mielellämme tuotteiden kanssa tai koon valinnassa. 

Voit olla meihin yhteydessä info@woofshop.fi , verkkokauppamme yhteydenottolomakkeella, Instagramissa yksityisviestillä tai verkkokauppamme chatissa (chat löytyy sivun oikeasta alakulmasta, kun olemme paikalla).

Mistä löydän tuotteiden kokotiedot?

Tuotteiden kokotiedot löytyvä tuotesivun alaosasta "koot&mitat" -alasvetovalikosta. 

Mikäli sinulla on jotakin kysyttävää kokoihin liittyen voit olla meihin yhteydessä esimerkiksi sähköpostitse info@woofshop.fi. 

Parhaiten voimme auttaa sinua koon valinnassa, kun olet mitannut koirasi rinnan- ja kaulanympäryksen etukäteen. 

Mittaa koirasi näin, jotta onnistut valitsemaan oikeankokoiset varusteet:

A) Selkä

Mittaa koiran selän pituus niskan juuresta hännän juureen. Varmista, että koirasi seisoo mittauksen aikana selkä suorana. Huomaathan, että kaikki koiran vaatteet eivät ulotu hännän juureen asti.

B) Kaulanympärys

Kaulan mitta mitataan läheltä rintaa kaulan alaosasta, jossa kaula on paksuin.

C) Rinnanympärys

Mittaa rinnan ympärys etujalkojen takaa, jossa koiran rintakehä on levein.

D) Vyötärönympärys

Vyötärön ympärys mitataan koiran vyötärön kapeimmasta kohdasta eli takajalkojen edestä.

Muuta huomioitavaa:
Kaulapannan mittauksessa kaulan ja pannan väliin tulisi mahtua kaksi sormea. Kaulapannan tulee olla koiralle mukava. Panta ei saa kuristaa, mutta sen tulee olla sopivan tiukka. Liian löysä kaulapanta voi pahimmillaan luiskahtaa koiran korvien yli ja aiheuttaa vaaratilanteita.

Kaulapannan tulisi olla vähintään kahden niskanikaman levyinen.

Vaatetta valitessa kannattaa huomioida, että vaatteessa tulisi olla hieman tilaa liikkumiseen. Rinnanympärystä mitatessa voi lisätä muutaman sentin ylimääräistä, jotta vaate on koiralle mahdollisimman mukava käytössä.

Tuote/koko on loppuunmyyty. Tuleeko tuotetta/kokoa lisää varastoon?

Tuotteemme on ihanilta pienyrittäjiltä ympäri maailman. Tuotteita valmistetaan pienempiä eriä valtavien massatuotantojen sijaan, jonka vuoksi myös meidän varastomme on rajallinen. Mikäli tuote on valikoimassamme jatkava ja sitä on vielä saatavilla, on todennäköistä että tuotetta/kokoa saapuu varastoomme lisää. Mikäli haluat tiedustella jonkin tuotteen saatavuudesta, voit olla meihin yhteydessä info@woofshop.fi.

Varastossanne on vain muutama kappale jäljellä haluamaani tuotetta. Voitteko varata tuotteita minulle?

Emme valitettavasti voi varata verkkokauppamme tuotteita. Voit varmistaa tuotteen itsellesi tekemällä tilauksen verkkokaupassamme.